Hellenic
Moderator
- Joined
- 26 August 2010
- Μηνύματα
- 586
- Βαθμολογία
- 8
- Points
- 18
Το Τούρκικο Γενικό Επιτελείο ανακοίνωσε σχετικά τα αεροσκάφη RF-4E που κατέπεσαν στην Μαλάτια και στα οποία έγιναν σκοτώθηκαν οι Χειριστές .
Στην ανακοίνωση αναφέρεται πως τα αεροσκάφη δεν συγκρούστηκαν μεταξύ τους (όπως Στρατιωτικοί αναλυτές ανέφεραν )αλλά κοπάνησαν στο βουνό λόγω της χαμηλής ορατότητας και του ότι τα μαχητικά πετούσαν κάτω απο το όριο ασφαλείας του υψομέτρου για την Περιοχή της Μαλάτιας !
Η Ανακοίνωση του Τούρκικου Γενικού Επιτελείου
¨Μετά από το ατύχημα έχει αρχίσει δικαστική, τεχνική και διοικητική έρευνα.
Στα πλαίσια αυτά εξετάζονται ενδελεχώς όλοι οι παράγοντες που μπορεί να επηρέασαν στο ατύχημα, όπως οι τεχνικοί λόγοι, ο ανθρώπινος παράγοντας και διοικητικά θέματα.
Μαζί με αυτά και σύμφωνα με τις πρώτες αξιολογήσεις, εκτιμάται πως στα αεροσκάφη μας δεν επέδρασε κάποιος εξωτερικός παράγοντας, δεν συγκρούστηκαν στον αέρα, αλλά βρισκόταν κάτω από το καθορισθέν για την περιοχή υψόμετρο ασφαλείας¨.
Σχόλια :Εκείνο που δεν μας λένε οι Τούρκοι Επιτελείς όμως είναι πώς άφησαν τα Τουρκικά RADAR εκπαιδευόμενους Χειριστές να πετάνε νύχτα κάτω απο το όριο Ασφαλείας Υψομέτρου και πως δεν το πήραν χαμπάρι κανένας από τους τέσσερις χειριστές αλλά ούτε και ο Ελεγκτής που παρακολουθούσε στο RADAR τα Τούρκικα Μαχητικά !
Δεύτερον πώς γίνεται να μην υπάρχει καμιά προσπάθεια εγκατάλειψης των Αεροσκαφών αλλά έχουμε την ταυτόχρονη πτώση και τον άμεσο θανάσιμο τραυματισμό των Χειριστών ;
Συμπέρασμα : H σύγκρουση όμως στον αέρα α είναι η μοναδική εξήγηση γιατί αν παρατηρήσουμε και τα συντρίμμια των αεροσκαφών απο τις λίγες εικόνες που αποδέσμευσαν τα Τουρκικά ΜΜΕ (φώτο) χωρίς να υπάρχει video , τα συντρίμμια είναι σε κατηφορικό έδαφος και φαίνεται από τους οπλίτες που είναι γύρω από τα συντρίμμια !
Τώρα γιατί ο Πτέραρχος και Αρχηγός της Πολεμικής Αεροπορίας της Τουρκίας που πέταξε ώς επιβάτης στο Αιγαίο ?Καρατσεκαρισμένο » και όχι ώς επικεφαλής σε παραβιάσεις ) φώτο απο πριν απο την απογείωση του ,δεν ανακοίνωσε το (Κοπάνημα των μαχητικών μεταξύ τους ),εύκολα μπορείτε να βγάλετε να δικά σας συμπεράσματα !
πηγη
Στην ανακοίνωση αναφέρεται πως τα αεροσκάφη δεν συγκρούστηκαν μεταξύ τους (όπως Στρατιωτικοί αναλυτές ανέφεραν )αλλά κοπάνησαν στο βουνό λόγω της χαμηλής ορατότητας και του ότι τα μαχητικά πετούσαν κάτω απο το όριο ασφαλείας του υψομέτρου για την Περιοχή της Μαλάτιας !
Η Ανακοίνωση του Τούρκικου Γενικού Επιτελείου
¨Μετά από το ατύχημα έχει αρχίσει δικαστική, τεχνική και διοικητική έρευνα.
Στα πλαίσια αυτά εξετάζονται ενδελεχώς όλοι οι παράγοντες που μπορεί να επηρέασαν στο ατύχημα, όπως οι τεχνικοί λόγοι, ο ανθρώπινος παράγοντας και διοικητικά θέματα.
Μαζί με αυτά και σύμφωνα με τις πρώτες αξιολογήσεις, εκτιμάται πως στα αεροσκάφη μας δεν επέδρασε κάποιος εξωτερικός παράγοντας, δεν συγκρούστηκαν στον αέρα, αλλά βρισκόταν κάτω από το καθορισθέν για την περιοχή υψόμετρο ασφαλείας¨.
Σχόλια :Εκείνο που δεν μας λένε οι Τούρκοι Επιτελείς όμως είναι πώς άφησαν τα Τουρκικά RADAR εκπαιδευόμενους Χειριστές να πετάνε νύχτα κάτω απο το όριο Ασφαλείας Υψομέτρου και πως δεν το πήραν χαμπάρι κανένας από τους τέσσερις χειριστές αλλά ούτε και ο Ελεγκτής που παρακολουθούσε στο RADAR τα Τούρκικα Μαχητικά !
Δεύτερον πώς γίνεται να μην υπάρχει καμιά προσπάθεια εγκατάλειψης των Αεροσκαφών αλλά έχουμε την ταυτόχρονη πτώση και τον άμεσο θανάσιμο τραυματισμό των Χειριστών ;
Συμπέρασμα : H σύγκρουση όμως στον αέρα α είναι η μοναδική εξήγηση γιατί αν παρατηρήσουμε και τα συντρίμμια των αεροσκαφών απο τις λίγες εικόνες που αποδέσμευσαν τα Τουρκικά ΜΜΕ (φώτο) χωρίς να υπάρχει video , τα συντρίμμια είναι σε κατηφορικό έδαφος και φαίνεται από τους οπλίτες που είναι γύρω από τα συντρίμμια !
Τώρα γιατί ο Πτέραρχος και Αρχηγός της Πολεμικής Αεροπορίας της Τουρκίας που πέταξε ώς επιβάτης στο Αιγαίο ?Καρατσεκαρισμένο » και όχι ώς επικεφαλής σε παραβιάσεις ) φώτο απο πριν απο την απογείωση του ,δεν ανακοίνωσε το (Κοπάνημα των μαχητικών μεταξύ τους ),εύκολα μπορείτε να βγάλετε να δικά σας συμπεράσματα !
πηγη