RC_Andreas
Administrator
Σύμφωνα με την αναφορά της IDC, η παγκόσμια αγορά των tablets συνεχίζει την καθοδική πορεία όσον αφορά στις αποστολές προϊόντων.
Μπορεί να σημειώνεται πτώση στις αποστολές tablets για τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο, αλλά τόσο το iPad Pro όσο και τα μοντέλα Surface της Microsoft δείχνουν να δημιουργούν μία ενδιαφέρουσα νέα αγορά μοντέλων που μοιάζουν περισσότερο με tablets, αλλά έχουν δυνατότητες παρόμοιες με μικρούς φορητούς υπολογιστές.
Κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου του 2015, το iPad της Apple κατάφερε να κατακτήσει το 24,5% της αγοράς tablets σε παγκόσμιο επίπεδο, με την Apple να καταφέρνει να αποστείλει 16,1 εκατομμύρια iPads από τον Οκτώβριο έως και τον Δεκέμβριο του 2015. Ειδικά, για το iPad Pro, η IDC εκτιμά ότι η Apple κατάφερε να πουλήσει 2 εκατομμύρια μονάδες στο πρώτο τρίμηνο μετά από την παρουσίασή του.
Από την πλευρά της η Microsoft υπολογίζεται ότι κατάφερε να πουλήσει 1,6 εκατομμύρια Surface Pro 4 και Surface 3 κατά την ίδια χρονική διάρκεια. Η Samsung εμφανίζεται να έχει κατακτήσει μερίδιο αγοράς 13,7% στα tablets. Συνολικά, κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου 2015, έγιναν αποστολές 76,4 εκατομμυρίων tablets, ενώ σε ετήσια βάση ο αριθμός των tablets που απεστάλησαν από όλους τους κατασκευαστές μαζί έφτασε στον αριθμό των 230,1 εκατομμυρίων.
Το συμπέρασμα της IDC είναι ότι η αγορά των απλών tablets σημειώνει πτωτική πορεία, ενώ τα tablets με αποσπώμενο πληκτρολόγιο κεντρίζουν ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον των καταναλωτών.