RC_Andreas
Administrator
Η Airbus Group και η Siemens ανακοίνωσαν την υπογραφή συμφωνίας συνεργασίας στον τομέα των υβριδικών ηλεκτρικών συστημάτων πρόωσης.
Οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι (CEO) και των δύο εταιρειών, ο Tom Enders και ο Joe Kaeser, παρουσίασαν ένα σημαντικό κοινό έργο ως προς την ηλεκτροδότηση της αεροπλοΐας με στόχο να δείξουν την τεχνική δυνατότητα ανάπτυξης διαφόρων υβριδικών/ηλεκτρικών συστημάτων πρόωσης μέχρι το 2020.
Και οι δύο εταιρείες θα συνεισφέρουν σημαντικά στο έργο και έχουν διαθέσει μια ομάδα που αποτελείται από περίπου 200 εργαζομένους, ώστε να προωθηθεί η ηγετική θέση της Ευρώπης στον τομέα της καινοτομίας και στον τομέα της ανάπτυξης των ηλεκτροκίνητων αεροσκαφών.
Τα υβριδο-ηλεκτρικά συστήματα πρόωσης μπορούν να μειώσουν σημαντικά την κατανάλωση των καυσίμων των αεροσκαφών και το θόρυβο που προκαλούν. Οι ευρωπαϊκοί στόχοι για τις εκπομπές ρύπων είναι η κατά 75 τοις εκατό μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το 2050, σε σχέση με τις τιμές του 2000. Αυτοί οι φιλόδοξοι στόχοι δεν γίνεται να επιτευχθούν με τις συμβατικές τεχνολογίες.
Η Airbus Group και η Siemens σχεδιάζουν να αναπτύξουν από κοινού πρωτότυπα για διάφορα συστήματα πρόωσης, με ενεργειακές τάξεις εύρους από μερικές εκατοντάδες kilowatts μέχρι και 10 και παραπάνω megawatts, π.χ. για σύντομες τοπικές πτήσεις με αεροσκάφη κάτω των 100 θέσεων, ελικόπτερα ή UAVs, μέχρι τα κλασικά σύντομα και μέτριας απόστασης ταξίδια.
Και οι δύο εταιρείες μαζί με την αυστριακή Diamond Aircraft παρουσίασαν αρχικά ένα υβριδικό αεροσκάφος το 2011. Έκτοτε, η Siemens αναπτύσσει μια ηλεκτρική μηχανή για αεροσκάφη, η οποία τα εφοδιάζει με 5 φορές περισσότερη ενέργεια, ενώ διατηρεί το ίδιο βάρος.
Η Airbus Group έχει συγκεντρώσει επιχειρησιακή εμπειρία με ηλεκτροκίνητα αεροσκάφη από το 2014 με το E-Fan, ένα πλήρως ηλεκτρικό διθέσιο προορισμένο στο να εκπαιδεύει πιλότους. Αυτή η επιτυχία επετεύχθη μαζί με διάφορους βιομηχανικούς συνεργάτες και την ακλόνητη υποστήριξη της γαλλικής κυβέρνησης.
[Δ.Τ. Siemens]