RC_Andreas
Administrator
Άνοδο της τάξης του 173,3% αναμένεται να εμφανίσει για το 2015 η παγκόσμια αγορά wearable συσκευών, στις 72,1 εκατ. πωλήσεις έναντι 26,4 εκατ. συσκευών πέρυσι.
Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της IDC ήδη από το α? τρίμηνο του έτους οι πωλήσεις έχουν σχεδόν τριπλασιαστεί έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου. Αιτία της εκρηκτικής ανόδου θεωρείται η κινητικότητα που παρατηρείται στο συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς, ειδικά μετά το ντεμπούτο της Apple.
Η IDC θεωρεί ότι μέχρι και το 2019 η μέση ετήσια διεύρυνση των πωλήσεων wearable συσκευών, διεθνώς, εκτιμάται σε 42,6%, με την έρευνα να τοποθετεί τη συνολική αγορά στα 156 εκατ. τεμάχια. Σύμφωνα με τους αναλυτές της IDC μείζον ζήτημα για την εξέλιξη των wearable αποτελεί η τιμή των προϊόντων, η οποία βαίνει μειούμενη. Ως αποτέλεσμα, σήμερα, ποσοστό άνω του 40% των συγκεκριμένων συσκευών πωλείται σε τιμή μικρότερη των 100 δολάρια.
Σε άλλη της αναφορά η IDC καταγράφει πωλήσεις 11,4 εκατομμυρίων wearable κατά το α? τρίμηνο του έτους, έναντι 3,8 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014, δηλαδή ετήσια αύξηση της τάξης του 200%. Επρόκειτο για το όγδοο συνεχόμενο τρίμηνο ανόδου για τις πωλήσεις των wearable συσκευών.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της εταιρείας, το α? τρίμηνο του 2015, η Fitbit κράτησε και αυτό το διάστημα – όπως και το τελευταίο τρίμηνο του 2014 – τα ηνία της παγκόσμιας αγοράς των wearable συσκευών, αποσπώντας μερίδιο 34,2%.
Η Xiaomi βρέθηκε στη δεύτερη θέση της παγκόσμιας κατάταξης με μερίδιο 24,6%, με την Garmin να καταλαμβάνει την τρίτη θέση με 6,1%, τη Samsung να βρίσκεται στην τέταρτη με μερίδιο αγοράς 5,3% και την Jawbone στην πέμπτη με 4,4%.
[Πηγή: ΣΕΠΕ]