RC_Andreas
Administrator
Όταν έχετε εγκαταστήσει το MS Office 2007 ή το 2010, και δεν κάνετε μια προσαρμοσμένη εγκατάσταση, μπορεί να βρεθείτε με κάποιες εφαρμογές που δεν χρειάζονται. Εδώ θα ρίξουμε μια ματιά στο πώς να προσθέσετε ή να καταργήσετε αυτές τις εφαρμογές στον υπολογιστή σας.
Προσθήκη ή κατάργηση δυνατοτήτων στο Office 2007
Από προεπιλογή, όλα τα χαρακτηριστικά της έκδοσης του Office θα είναι επιλεγμένα. Για να αποκαταστήσετε κάποια από αυτά, στο δίσκο Office 2007 επιλέξτε Add or Remove Features (Προσθαφαίρεση δυνατοτήτων) και πατήστε συνέχεια.
Τώρα πηγαίνετε στη λίστα των εφαρμογών που δεν χρειάζεστε πλέον και από το drop down μενου επιλέξτε Not Available (Μη διαθέσιμο), στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί Συνέχεια. Αν θέλετε να προσθέσετε μια εφαρμογή, επιλέξτε Run From My Computer (Εκτέλεση από τον υπολογιστή μου).
Όταν η διαδικασία διαμόρφωσης ολοκληρωθεί, πατηστε Close.
Προσθήκη ή κατάργηση δυνατοτήτων στο Office 2010
Στην πραγματικότητα η διαδικασία είναι σχεδόν η ίδια. Ξεκινήστε την εγκατάσταση του Office 2010 και επιλέξτε Add or Remove Features (Προσθαφαίρεση δυνατοτήτων) και πατήστε Συνέχεια.
Στη συνέχεια, επιλέξτε της εφαρμογές που θέλετε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε ...
Η διαδικασία για την προσθήκη ή την αφαίρεση εφαρμογών είναι σχεδόν η ίδια και στο Office 2003.
Αν υπάρχουν εφαρμογές του Office που δεν χρειάζεστε, ή θέλετε να προσθέσετε, αυτή είναι η καλύτερη διαδικασία για να το πετύχετε.