Οι χρήστες του Facebook ξοδεύουν το 27% του χρόνου τους στα Newsfeeds...
(αρχική σελίδα με τα νέα των φίλων του χρήστη, η οποία ανανεώνεται συνέχεια) και μόνο το 10% σε εφαρμογές, αναφέρει νέα μελέτη της ComScore .
Άλλες δραστηριότητες, όπως η προβολή φωτογραφιών (17 τοις εκατό) και των προφίλ των άλλων ανθρώπων (21 τοις εκατό) αντιπροσώπευαν σημαντικό χρόνο επίσης. Με πάνω από 160 εκατομμύρια μέλη στις Ηνωμένες Πολιτείες, τα στοιχεία αυτά αποκαλύπτουν ενδιαφέρουσες τάσεις για περίπου το μισό πληθυσμό της χώρας.
Έτσι προκύπτει ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Το Facebook σίγουρα γνωρίζει πού και πώς να στοχεύσει τους χρήστες του για προσφορές και διαφημίσεις.
Ωστόσο, η στήλη των Newsfeed είναι ένας «ιερός» τόπος. Το να τοποθετηθούν μηνύματα αάμεσα στις φωτογραφίες και τις ανανεώσεις των καταστάσεων φίλων, σίγουρα δε θα καθόταν καλά στον καθένα!