RC_Andreas
Administrator
To Facebook με την υπηρεσία Instant Articles φιλοδοξεί να φέρει το περιεχόμενο από ποικίλες πηγές πληροφόρησης στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο.
Όσοι παράγουν το περιεχόμενο αυτό θα έχουν το πλεονέκτημα να κερδίζουν το ποσό που προκύπτει από τις διαφημίσεις του Facebook κατά την προβολή του ειδησεογραφικού τους υλικού. Οι πληροφορίες μιλούν για προβολή περιεχομένου από πηγές όπως το Buzzfeed, το National Geographic και τους New York Times, αρχής γενομένης από τον Μάιο.
Το γεγονός ότι με την υπηρεσία Instant Articles, οι παραγωγοί του περιεχομένου θα κρατούν το 100% των κερδών που προκύπτουν εκτιμάται ότι καθιστά ιδιαίτερα ελκυστική την προσφορά των άρθρων τους μέσω του Facebook.
Είναι προφανές, όπως πολύ σωστά αναφέρουν όλα τα ειδησεογραφικά sites του εξωτερικού, ότι με τον τρόπο αυτό το Facebook θέλει να κρατήσει τα μέλη του μέσα σε αυτό, χωρίς να βρίσκουν λόγο να κάνουν sign out.
Πρακτικά, το Facebook δεν θα έχει κάποιο άμεσο οικονομικό όφελος από την προσφορά άρθρων από άλλες πηγές στο Instant Articles, αλλά μακροπρόθεσμα θα επωφελείται από το γεγονός ότι οι χρήστες του θα μένουν περισσότερες ώρες μέσα σε αυτό. Οι πληροφορίες για το Facebook Instant Articles δημοσιεύτηκαν πρώτα στην Wall Street Journal, με το κοινωνικό δίκτυο να μην τις διαψεύδει.