RC_Andreas
Administrator
Η Ericsson παρουσίασε την τελευταία έκδοση του ετήσιου Ericsson ConsumerLab TV & Media Report, που αντιπροσωπεύει τις συνήθειες παρακολούθησης 680 εκατομμυρίων καταναλωτών.
Μια βασική διαπίστωση είναι πως οι υπηρεσίες Video-on-Demand (VOD) καταφέρνουν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των καταναλωτών, επιτρέποντας τους να αλλάξουν τις συνήθειες παρακολούθησής τους. Οι καταναλωτές ξοδεύουν πλέον έξι ώρες την εβδομάδα παρακολουθώντας on-demand τηλεοπτικές σειρές, προγράμματα και ταινίες με streaming ?έχει υπερδιπλασιαστεί σε σχέση με το 2011. Με περιεχόμενο που εγγράφεται και λαμβάνεται online να προστίθεται στην εξίσωση, το 35% όλης της παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο δαπανάται σήμερα στο VOD.
Περαιτέρω στοιχεία τονίζουν τη σημαντική αύξηση στην παρακολούθηση βίντεο σε φορητές συσκευές από τους καταναλωτές: το 61% σήμερα παρακολουθούν στα smartphones τους, αύξηση 71% σε σχέση με το 2012. Αν λάβουμε υπόψη τα tablets, laptops, και smartphones, σχεδόν τα δύο τρίτα του χρόνου των εφήβων στην παρακολούθηση τηλεόρασης και βίντεο δαπανάται σε φορητές συσκευές.
Την ίδια στιγμή, οι πλατφόρμες περιεχομένου που προέρχεται από χρήστες (UGC) αντιπροσωπεύουν ένα αυξανόμενο μερίδιο καταναλωτών που παρακολουθούν τηλεόραση και βίντεο. Σχεδόν 1 στους 10 καταναλωτές παρακολουθούν YouTube περισσότερο από τρεις ώρες την ημέρα, και ένας στους τρεις θεωρούν πλέον πολύ σημαντικό να μπορούν να παρακολουθούν UGC στην τηλεόραση σπίτι τους. Επιπλέον, η έρευνα αποκαλύπτει πως η αυξανόμενη κυριαρχία UGC πλατφόρμων, όπως το YouTube, έχει οδηγήσει στην έκρηξη δημοτικότητας των εκπαιδευτικών βίντεο, με τους καταναλωτές να παρακολουθούν τέτοια βίντεο περίπου 73 λεπτά την εβδομάδα.
Άλλα σημαντικά ευρήματα του Ericsson ConsumerLab TV & Media Report 2015 περιλαμβάνουν:
- Το Bingeing αλλάζει το παιχνίδι: η παρακολούθηση πολλών επεισοδίων στη σειρά έχει αποτελέσει γρήγορα βασικό κομμάτι της εμπειρίας τηλεόρασης και βίντεο. Αυτή η συνήθεια ξεχωρίζει ανάμεσα στους χρήστες Subscription Video-on-Demand (S-VOD) υπηρεσιών όπως το Netflix, το Amazon Prime, και το HBO, από τους οποίους το 87% παρακολουθεί χωρίς μέτρο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
- Η δυσκολία εύρεσης περιεχομένου: Οι μισοί καταναλωτές που παρακολουθούν προγραμματισμένη τηλεόραση αναφέρουν πως δεν μπορούν να βρουν κάτι να βλέπουν σε καθημερινή βάση. Οι καταναλωτές νιώθουν πως τα χαρακτηριστικά προτάσεων δεν είναι αρκετά έξυπνα ή προσωποποιημένα.
- Διαφορετικές δέσμες, διαφορετικές στάσεις: Το 22% των καταναλωτών που δεν είχαν ποτέ συνδρομή τηλεόρασης επί πληρωμή, πληρώνουν ήδη για υπηρεσίες περιεχομένου over-the-top (OTT).
- Η προγραμματισμένη τηλεόραση παραμένει κλειδί: Η δημοτικότητα της προγραμματισμένης τηλεόρασης παραμένει υψηλή, κυρίως λόγω της πρόσβασης που προσφέρει σε premium προβολή και ζωντανό περιεχόμενο, όπως τα αθλητικά, καθώς και της κοινωνικής του αξίας. Από αυτή την άποψη, η προγραμματισμένη τηλεόραση δρα συχνά ως κλειδί.