Το Facebook κάνει μερικές αλλαγές έτσι ώστε να γίνει ακόμα πιο λειτουργικό ως προς το χρήστη και ταυτόχρονα να κερδίσει ακόμα περισσότερα χρήματα από διαφημίσεις.
Μπορεί ο σχεδιασμός του δημοφιλούς site κοινωνικής δικτύωσης να παραμένει εδώ και πολύ καιρό ο ίδιος, αυτό όμως δεν συμβαίνει και στο λειτουργικό κομμάτι αφού κάθε λίγο και λιγάκι οι τεχνικοί του Facebook, όλο και κάτι θα βρουν για να αλλάξουν έτσι ώστε το site να γίνει πιο φιλικό προς το χρήστη.
Έτσι λοιπόν το Facebook ετοιμάζει μερικές αλλαγές, που αυτή τη φορά αφορούν το scrol που κάνει ο χρήστης στη σελίδα του.
Μέχρι σήμερα το scroll down (κύλιση προς τα κάτω) που κάνει ο χρήστης, πιάνει ολόκληρη τη σελίδα και αυτό μάλλον δεν αρέσει και πολύ στους υπεύθυνους του Facebook, πόσο μάλλον στις διαφημιστικές κι έτσι αποφάσισαν να το αλλάξουν με ένα νέο σχεδιασμό της σελίδας του χρήστη με τον οποίο όταν κάνει Scroll θα κουνιέται μόνο το news feed και οι δύο πλαϊνές μπάρες θα μένουν "καρφωμένες" στη θέση τους με αποτέλεσμα όσο κάτω κι αν σκρολάρει ο χρήστης, να βλέπει πάντα τις συντομεύσεις για τα μηνύματά του, το προφίλ του κλπ.
Αυτή η νέα λειτουργία θα διευκολύνει σίγουρα πολλούς χρήστες και παράλληλα θα ανεβάσει τα διαφημιστικά έσοδα του Facebook αφού πλέον οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στη δεξιά μπάρα θα μένουν ορατές για πολύ περισσότερο χρόνο, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερη προβολή για τους διαφημιζόμενους.
Για την ώρα πάντως δεν είναι γνωστό πότε θα πραγματοποιηθούν αυτές οι αλλαγές όμως σίγουρα είμαστε standby.