Οι διαφημιστές που επιθυμούσαν να εστιάσουν σε χρήστες του Facebook μέσω του ταχυδρομικού τους κώδικα, τώρα μπορούν να το πραγματοποιήσουν.
Η σελίδα κοινωνικής δικτύωσης έχει φέρει τη νέα επιλογή εστίασης στους διαφημιστές μέσω του Facebook Power Edition και αυτοεξυπηρετούμενα εργαλεία Ads Manager.
Το Facebook επιβεβαίωσε τη νέα εφαρμογή η οποία προς το παρόν είναι διαθέσιμη μόνο τις ΗΠΑ.
Οι διαφημιστές στο παρελθόν μπορούσαν να εστιάσουν σε χρήστες
μέσω της χώρας, της πολιτείας ή της επαρχίας στην οποία διαμένουν, αλλά τώρα μπορούν να εντοπίσουν ακόμα πιο εύκολα κάποιον χρήστη και να του αποστέλλουν διαφημίσεις.
Τώρα που οι διαφημιστές έχουν τη δυνατότητα να εστιάσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια, τι είδους διαφημίσεων θα πρέπει να αναμένουν οι χρήστες του Facebook; Φυσικά οι τοπικοί έμποροι έχουν τα πρωτεία για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.