RC_Andreas
Administrator
Σε έκθεσή της η εταιρεία ερευνών Gartner προβλέπει ότι ο ευρύτερος κλάδος του VR hardware θα γνωρίσει τεράστια ανάπτυξη κατά τα έτη 2016 και 2017.
Πιο συγκεκριμένα, η Gartner προβλέπει ότι 1,4 εκατομμύρια συσκευές VR και AR θα παραδοθούν από τους κατασκευαστές κατά τη διάρκεια του 2016, πρόοδος σημαντική αν αναλογιστούμε ότι μόλις την περασμένη χρονιά πουλήθηκαν 140.000 συσκευές αυτών των κατηγοριών.
Σε ότι αφορά το 2017, η εταιρεία αναμένει ότι η ζήτηση θα αυξηθεί περαιτέρω και οι παραδόσεις προβλέπεται να φτάσουν τις 6,3 εκατομμύρια μονάδες. Πέρα από τις θετικές προβλέψεις ωστόσο δεν απουσιάζουν και οι προειδοποιήσεις ότι η συγκεκριμένη αγορά δεν θα έχει την ταχεία ανάπτυξη που γνώρισε πριν μερικά χρόνια η αγορά των smartphones.
Ανασταλτικοί παράγοντες θα είναι σύμφωνα με την Gartner καταρχήν οι υψηλές τιμές διάθεσης του hardware αλλά και το γεγονός ότι για τη λειτουργία των περισσότερων headsets απαιτείται η σύνδεση με άλλο υπολογιστή ή με gaming κονσόλα. Επιπλέον, δεν πρέπει να παραγνωρίζεται το γεγονός ότι θα πρέπει να υπάρχει και το αντίστοιχο περιεχόμενο για να αξιοποιηθεί το συγκεκριμένο hardware.
Το θέμα του περιεχομένου είναι κρίσιμο για την Gartner: η απουσία περιεχομένου σημαίνει ότι το κοινό θεωρεί ότι δεν αποκτά προστιθέμενη αξία το headset που επιθυμεί να αγοράσει. Συγχρόνως, οι χαμηλές πωλήσεις αποθαρρύνουν τους developers και τα studios να δημιουργήσουν περιεχόμενο που θα συμβαδίζει με τη συγκεκριμένη τεχνολογία.
Σήμερα, η πλειοψηφία του περιεχομένου είναι ψυχαγωγικού χαρακτήρα και ειδικότερα προερχόμενο από τη βιομηχανία των video games. Η Gartner προβλέπει ότι η εφαρμογή των VR και AR σε επαγγελματικές λύσεις θα ανέβει έως και 25% έως το 2018.