Την τηλεόραση μας φέρνει στον υπολογιστή η νέα τεχνολογία payper-view, που αλλάζει τα δεδομένα στον χώρο της παρακολούθησης τηλεοπτικών προγραμμάτων.
Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο βλέπουν ήδη τις αγαπημένες τους ταινίες, σειρές και αθλητικές μεταδόσεις μέσω του ευρυζωνικού Ιντερνετ, βάζοντας στην άκρη τους παραδοσιακούς τηλεοπτικούς δέκτες.
Οι μεγάλοι «παίκτες»
Οι αλλαγές στην αγορά είναι καταιγιστικές. Την περασμένη εβδομάδα η Google ανακοίνωσε ότι λανσάρει μέσα στο φθινόπωρο τη δωρεάν υπηρεσία διαδικτυακής τηλεόρασης Google ΤV στις ΗΠΑ, η οποία θα επεκταθεί και στον υπόλοιπο κόσμο από το 2011. Ηδη η Sony ανακοίνωσε ότι θα εγκαταστήσει το λογισμικό της Google ΤV στις τηλεοράσεις της, με τη Samsung πιθανότατα να ακολουθεί.
Η ανακοίνωση ήρθε λίγες ημέρες μετά την παρουσίαση της Αpple ΤV, που δίνει τη δυνατότητα παρακολούθησης τηλεοπτικών προγραμμάτων και ενοικίασης ταινιών σε υψηλή ανάλυση.
Πριν από λίγους μήνες το ΥouΤube ανακοίνωσε τη δημιουργία του Leanback, μιας υπηρεσίας που επιτρέπει την παρακολούθηση των βίντεο της δημοφιλούς ιστοσελίδας από έναν κοινό τηλεοπτικό δέκτη.
Παράλληλα, η Sony γνωστοποίησε ότι εντός του 2010 θα λανσάρει την πλατφόρμα Qriocity, που θα προσφέρει κινηματογραφικές ταινίες on demand και μουσική μέσω audio streaming.
Οι εξελίξεις αυτές βάζουν «φωτιά» στη μάχη για την προσέλκυση των καταναλωτών και για την απόκτηση του μεγαλύτερου μεριδίου στην «πίτα» των 180 δισ. δολαρίων της παγκόσμιας τηλεοπτικής διαφημιστικής αγοράς.
Στο κινητό
Μια νέα τάση που διαμορφώνεται αφορά την παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων στα κινητά τηλέφωνα και στις φορητές συσκευές. Η Verizon ανακοίνωσε πρόσφατα ότι αναπτύσσει μια εφαρμογή «ζωντανής» τηλεόρασης στο iΡad. Αντίστοιχα είναι τα σχέδια της Cablevision, η οποία προσανατολίζεται στην προβολή προγραμμάτων σε κινητά τηλέφωνα.
Τι είναι
Το pay-per-view (χρέωση ανά θέαση) είναι μια υπηρεσία αγοράς τηλεοπτικών προγραμμάτων. Καταβάλλοντας μια μηνιαία συνδρομή, ο κάτοχος ΑDSL σύνδεσης αποκτά πρόσβαση σε εκατοντάδες τηλεοπτικά κανάλια και ταινίες .
Τους τελευταίους μήνες, όλο και περισσότεροι τηλεθεατές στρέφονται στην ιντερνετική τηλεόραση. Ερευνα που διενήργησε η Εricsson σε επτά χώρες της Ευρώπης, της Αμερικής και της Ασίας καταδεικνύει ότι ένας στους δύο χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για να... δει τηλεόραση.
Κάντε το ΡC σας τηλεόραση
Η ιντερνετική τηλεόραση έχει κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά. Με το σύνθημα «αλλάξετε τον τρόπο που βλέπετε τηλεόραση», οι πάροχοι Διαδικτύου προσφέρουν ελκυστικά συνδυαστικά πακέτα «γρήγορου» Ιντερνετ, τηλεφωνίας και τηλεόρασης.
Οι εταιρείες δίνουν πρόσβαση σε εκατοντάδες ελληνικά και ξένα τηλεοπτικά κανάλια και ένα τεράστιο εύρος προγραμμάτων. Μεταξύ άλλων, κινηματογραφικές ταινίες πρώτης προβολής, δημοφιλείς σειρές, ντοκιμαντέρ, αθλητικές μεταδόσεις, κινούμενα σχέδια, μουσική κ.ά.
Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο βλέπουν ήδη τις αγαπημένες τους ταινίες, σειρές και αθλητικές μεταδόσεις μέσω του ευρυζωνικού Ιντερνετ, βάζοντας στην άκρη τους παραδοσιακούς τηλεοπτικούς δέκτες.
Οι μεγάλοι «παίκτες»
Οι αλλαγές στην αγορά είναι καταιγιστικές. Την περασμένη εβδομάδα η Google ανακοίνωσε ότι λανσάρει μέσα στο φθινόπωρο τη δωρεάν υπηρεσία διαδικτυακής τηλεόρασης Google ΤV στις ΗΠΑ, η οποία θα επεκταθεί και στον υπόλοιπο κόσμο από το 2011. Ηδη η Sony ανακοίνωσε ότι θα εγκαταστήσει το λογισμικό της Google ΤV στις τηλεοράσεις της, με τη Samsung πιθανότατα να ακολουθεί.
Η ανακοίνωση ήρθε λίγες ημέρες μετά την παρουσίαση της Αpple ΤV, που δίνει τη δυνατότητα παρακολούθησης τηλεοπτικών προγραμμάτων και ενοικίασης ταινιών σε υψηλή ανάλυση.
Πριν από λίγους μήνες το ΥouΤube ανακοίνωσε τη δημιουργία του Leanback, μιας υπηρεσίας που επιτρέπει την παρακολούθηση των βίντεο της δημοφιλούς ιστοσελίδας από έναν κοινό τηλεοπτικό δέκτη.
Παράλληλα, η Sony γνωστοποίησε ότι εντός του 2010 θα λανσάρει την πλατφόρμα Qriocity, που θα προσφέρει κινηματογραφικές ταινίες on demand και μουσική μέσω audio streaming.
Οι εξελίξεις αυτές βάζουν «φωτιά» στη μάχη για την προσέλκυση των καταναλωτών και για την απόκτηση του μεγαλύτερου μεριδίου στην «πίτα» των 180 δισ. δολαρίων της παγκόσμιας τηλεοπτικής διαφημιστικής αγοράς.
Στο κινητό
Μια νέα τάση που διαμορφώνεται αφορά την παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων στα κινητά τηλέφωνα και στις φορητές συσκευές. Η Verizon ανακοίνωσε πρόσφατα ότι αναπτύσσει μια εφαρμογή «ζωντανής» τηλεόρασης στο iΡad. Αντίστοιχα είναι τα σχέδια της Cablevision, η οποία προσανατολίζεται στην προβολή προγραμμάτων σε κινητά τηλέφωνα.
Τι είναι
Το pay-per-view (χρέωση ανά θέαση) είναι μια υπηρεσία αγοράς τηλεοπτικών προγραμμάτων. Καταβάλλοντας μια μηνιαία συνδρομή, ο κάτοχος ΑDSL σύνδεσης αποκτά πρόσβαση σε εκατοντάδες τηλεοπτικά κανάλια και ταινίες .
Τους τελευταίους μήνες, όλο και περισσότεροι τηλεθεατές στρέφονται στην ιντερνετική τηλεόραση. Ερευνα που διενήργησε η Εricsson σε επτά χώρες της Ευρώπης, της Αμερικής και της Ασίας καταδεικνύει ότι ένας στους δύο χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για να... δει τηλεόραση.
Κάντε το ΡC σας τηλεόραση
Η ιντερνετική τηλεόραση έχει κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά. Με το σύνθημα «αλλάξετε τον τρόπο που βλέπετε τηλεόραση», οι πάροχοι Διαδικτύου προσφέρουν ελκυστικά συνδυαστικά πακέτα «γρήγορου» Ιντερνετ, τηλεφωνίας και τηλεόρασης.
Οι εταιρείες δίνουν πρόσβαση σε εκατοντάδες ελληνικά και ξένα τηλεοπτικά κανάλια και ένα τεράστιο εύρος προγραμμάτων. Μεταξύ άλλων, κινηματογραφικές ταινίες πρώτης προβολής, δημοφιλείς σειρές, ντοκιμαντέρ, αθλητικές μεταδόσεις, κινούμενα σχέδια, μουσική κ.ά.