RC_Andreas
Administrator
Οι αλλαγές συνεχίζονται για την Google, αφού μετά τις διοικητικές αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, πλέον ανανεώθηκε και το λογότυπο της εταιρείας.
Το νέο λογότυπο διατηρεί την πολυχρωμία και την παιχνιδιάρικη διάθεσή του αλλά με τις γραμμές του να είναι πιο «καθαρές» μοιάζοντας πλέον περισσότερο με το λογότυπο της μητρικής εταιρείας Alphabet.
Μέσω ενός blog post η εταιρεία ξεκαθάρισε ότι από την ίδρυσή της το 1998 η Google εξυπηρετούσε τους χρήστες του Διαδικτύου μέσω σταθερών υπολογιστών. Ωστόσο, πλέον αυτό έχει αλλάξει με την πλειοψηφία των χρηστών να χρησιμοποιούν μια ποικιλία φορητών συσκευών από smartphones και tablets μέχρι smartwatches. Έτσι, το νέο λογότυπο, σύμφωνα με την Google, θεωρείται πιο ευανάγνωστο σε μικρότερες οθόνες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η Google αλλάζει το λογότυπό της. Αυτό έχει συμβεί κατά το παρελθόν άλλες έξι φορές από την εποχή που οι ιδρυτές της Larry Page και Sergey Brin ήταν φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Stanford.
Επιπλέον, περίπου ένα χρόνο πριν, η Google είχε προχωρήσει σε επανασχεδιασμό της αισθητικής και του λειτουργικού της συστήματος για smartphones και tablets, του Android, τότε στην έκδοση Lollipop. Η νέα εμφάνιση ονομάστηκε «material design» και έδινε έμφαση στην τρισδιάστατη απεικόνιση και τα animations.