Στρέφεται στα ηλεκτρονικά μέσα και κυρίως σε Facebook και Google
Η τιμή κόστους των διαφημίσεων στο FaceBook, ανά κλικ, σχεδόν διπλασιάστηκε από πέρυσι, ενώ το κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις αυξήθηκε κατά 45%, σύμφωνα με την διαφημιστική εταιρεία TBG Digital.
Η αύξηση των διαφημιστικών εκστρατειών από διάφορες μάρκες παρουσίασε μια σημαντική αύξηση, της τάξης του 104%, μιας και οι εταιρείες επιθυμούν να διευρύνουν τον αριθμό των «φίλων» τους στο Facebook, στις αντίστοιχες σελίδες τους. Τα διάφορα διαφημιστικά «μπανεράκια» συνέβαλαν σε πολύ μεγάλο βαθμό και μάλιστα αποδείχθηκαν από τις πλέον αποτελεσματικές μορφές διαφήμισης και παράλληλα μείωσαν και το κόστος της διαφήμισης στο σύνολο.
Η TBG Digital κατέληξε σε αυτά τα συμπεράσματα αξιοποιώντας δεδομένα από συνολικά 167 πελάτες, σε 21 χώρες. Εξάλλου ισχυρίζεται ότι συνεργάζεται με τους 100 από τους 500 καλύτερους διαφημιστές που ασχολούνται με το Facebook.
Σύμφωνα με δηλώσεις του συντάκτη της έκθεσης, το Facebook αποτελεί μία μετασχηματιστική πλατφόρμα η οποία ωθεί, τρόπο τινά, τους διαφημιστές να μετακινήσουν την πίτα της διαφήμισης από τα παραδοσιακά μέσα προς σε αυτό και γενικότερα τον ηλεκτρονικό τύπο.
Όμως και ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής του, το Google, ανακοίνωσε αύξηση του μέσου κόστους διαφήμισης ανά κλικ περί το 12% από ότι πέρυσι.