vasiliskapelos
Member
- Joined
- 6 July 2010
- Μηνύματα
- 120
- Βαθμολογία
- 10
- Points
- 18
- Age
- 42
- Location
- Rhodos
- Website
- onlinemovie.gr
H Μόσχα πρότεινε στην Αλγερία την προμήθεια μαχητικών MiG-35, αντί των παλαιών MiG-29, στην ίδια τιμή, απόρροια του συμβολαίου μεταξύ των δύο πλευρών. Η Αλγερία δεν δέχτηκε και η Rosoboronexport έστειλε τα 400 εκατομμύρια δολάρια προκαταβολή της Αλγερίας από τον λογαριασμό της RAC MIG σε λογαριασμό της Irkut, με την εντολή για άμεση παράδοση μαχητικών Su-30MKA στην Αλγερία.
Τον Δεκέμβριο του 2007 έφθασαν στην Αλγερία τα πρώτα δύο Su-30MKA με αεροσκάφος Αn-124 της Volga Dnepr. Οι παραδόσεις των μαχητικών ξεκίνησαν με ένα χρόνο καθυστέρηση, με την ρωσική πλευρά να καταφέρνει να γλιτώσει την τελευταία στιγμή αυτό το μέρος του συμβολαίου με την Αλγερία.
Τα Su-30MKA κατευθύνθηκαν στην Μοίρα 120 της πολεμικής αεροπορίας της Αλγερίας, προς αντικατάσταση των ουκρανικής προέλευσης MiG-25.
Οι παραδόσεις των Su-30MKA έχουν ολοκληρωθεί εν τω μεταξύ, αλλά το τρίτο μέρος του συμβολαίου, τα εκπαιδευτικά Yak-130, μένει ανεκπλήρωτο.
Στις 11 Απριλίου 2007, σε συνέντευξη στο ρωσικό περιοδικό ?Krasnaija Zwezda?, ο πρόεδρος της Irkut, Oleg Demtschenko, δηλώνει πως το Yak-130 θα παραδοθεί στην Αλγερία μέσα στο 2008. Επτά μήνες αργότερα, επαναλαμβάνει πως στο τέλος του 2008 θα παραδοθούν στην Αλγερία τα πρώτα εκπαιδευτικά.
Οι δηλώσεις συνεχίστηκαν στο ίδιο μήκος κύματος τον Αύγουστο του 2009, ενώ στις αρχές Φεβρουαρίου 2010 ο αναπληρωτής διεθυνητής του τμήματος μάρκετιγκ της Irkut, Arkadij Gurtowoij, αναφέρει πως η Αλγερία θα παραλάβει τα πράτω δύο εκπαιδευτικά κατά το 2011, ενώ μια παρτίδα από τέσσερα επιπλέον αεροσκάφη θα ακολουθήσει το 2012.
Μέχρι σήμερα, Σεπτέμβριος του 2010, δεν έχει παραδοθεί ούτε ένα Yak-130 στην Αλγερία.
Εν τω μεταξύ, η πολεμική αεροπορία της Αλγερίας έθεσε σε εφαρμογή ένα τεχνικό πρόγραμμα αποκατάστασης της πτητικής λειτουργίας των εκπαιδευτικών L-39 Albatros, τα οποία είχαν αποσυρθεί στο μεγαλύτερο μέρος από την ενεργό υπηρεσια, μια και αναμένονταν να αντικατασταθούν από τα νέα ρωσικά εκπαιδευτικά.
Η κυβέρνηση της Αλγερίας, η οποία πλήρωσε προκαταβολικά το 50% της αξίας του συμβολαίου και για τα ρωσικά εκπαιδευτικά, ζήτησε να επιστραφούν τα χρήματα, μια και τα αεροσκάφη δεν έρχονται εδώ και χρόνια.
Η Rosoboronexport αρνήθηκε να επιστρέψει τα χρήματα, με την Αλγερία να απειλεί λίγο αργότερα πως αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα το πάγωμα όλων των στρατιωτικών προμηθειών της χώρας από τις ρωσικές αμυντικές βιομηχανίες.
Μετά από μια νέα σειρά διαπραγματεύσεων, τον Ιούνιο του 2010 αποφασίσθκε η προμήθεια της Αλγερίας με 16 επιπλέον Su-30MKA. Η συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών θεωρεί πως τα 16 υπό προμήθεια Su-30MKA έχουν ήδη πληρωθεί από την κυβέρνηση της Αλγερίας ? η προκαταβολή ύψους 500 εκατομμυρίων δολαρίων για τα εκπαιδευτικά.
Αποφασίσθηκε επίσης πως το θέμα των MiG-29SMT2 και των Yak-130 θα αποτελέσουν ένα ξεχωριστό μέρος των προηγούμενων στμβάσεων. Έτσι, η Αλγερία προμηθεύτηκε 44 συνολικά Su-30MKA, πληρώνοντας μόνο 900 εκατομμύρια δολάρια.
Η τεχνική ποιότητα των ρωσικών αεροσκαφών δεν τίθεται υπό αμφισβήτηση, αλλά οι κενού περιεχομένου υποσχέσεις των Ρώσων μάνατζερ της Irkut και της RAC MIG, έχουν φέρει την Rosoboronexport σε πολύ δύσκολη θέση σε πολλές γωνιές του πλανήτη.
Παρόμοια φαινόμενα έχουν παρατηρηθεί στις συναλλαγές με την Συρία ή την Ινδία.
Τον Δεκέμβριο του 2007 έφθασαν στην Αλγερία τα πρώτα δύο Su-30MKA με αεροσκάφος Αn-124 της Volga Dnepr. Οι παραδόσεις των μαχητικών ξεκίνησαν με ένα χρόνο καθυστέρηση, με την ρωσική πλευρά να καταφέρνει να γλιτώσει την τελευταία στιγμή αυτό το μέρος του συμβολαίου με την Αλγερία.
Τα Su-30MKA κατευθύνθηκαν στην Μοίρα 120 της πολεμικής αεροπορίας της Αλγερίας, προς αντικατάσταση των ουκρανικής προέλευσης MiG-25.
Οι παραδόσεις των Su-30MKA έχουν ολοκληρωθεί εν τω μεταξύ, αλλά το τρίτο μέρος του συμβολαίου, τα εκπαιδευτικά Yak-130, μένει ανεκπλήρωτο.
Στις 11 Απριλίου 2007, σε συνέντευξη στο ρωσικό περιοδικό ?Krasnaija Zwezda?, ο πρόεδρος της Irkut, Oleg Demtschenko, δηλώνει πως το Yak-130 θα παραδοθεί στην Αλγερία μέσα στο 2008. Επτά μήνες αργότερα, επαναλαμβάνει πως στο τέλος του 2008 θα παραδοθούν στην Αλγερία τα πρώτα εκπαιδευτικά.
Οι δηλώσεις συνεχίστηκαν στο ίδιο μήκος κύματος τον Αύγουστο του 2009, ενώ στις αρχές Φεβρουαρίου 2010 ο αναπληρωτής διεθυνητής του τμήματος μάρκετιγκ της Irkut, Arkadij Gurtowoij, αναφέρει πως η Αλγερία θα παραλάβει τα πράτω δύο εκπαιδευτικά κατά το 2011, ενώ μια παρτίδα από τέσσερα επιπλέον αεροσκάφη θα ακολουθήσει το 2012.
Μέχρι σήμερα, Σεπτέμβριος του 2010, δεν έχει παραδοθεί ούτε ένα Yak-130 στην Αλγερία.
Εν τω μεταξύ, η πολεμική αεροπορία της Αλγερίας έθεσε σε εφαρμογή ένα τεχνικό πρόγραμμα αποκατάστασης της πτητικής λειτουργίας των εκπαιδευτικών L-39 Albatros, τα οποία είχαν αποσυρθεί στο μεγαλύτερο μέρος από την ενεργό υπηρεσια, μια και αναμένονταν να αντικατασταθούν από τα νέα ρωσικά εκπαιδευτικά.
Η κυβέρνηση της Αλγερίας, η οποία πλήρωσε προκαταβολικά το 50% της αξίας του συμβολαίου και για τα ρωσικά εκπαιδευτικά, ζήτησε να επιστραφούν τα χρήματα, μια και τα αεροσκάφη δεν έρχονται εδώ και χρόνια.
Η Rosoboronexport αρνήθηκε να επιστρέψει τα χρήματα, με την Αλγερία να απειλεί λίγο αργότερα πως αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα το πάγωμα όλων των στρατιωτικών προμηθειών της χώρας από τις ρωσικές αμυντικές βιομηχανίες.
Μετά από μια νέα σειρά διαπραγματεύσεων, τον Ιούνιο του 2010 αποφασίσθκε η προμήθεια της Αλγερίας με 16 επιπλέον Su-30MKA. Η συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών θεωρεί πως τα 16 υπό προμήθεια Su-30MKA έχουν ήδη πληρωθεί από την κυβέρνηση της Αλγερίας ? η προκαταβολή ύψους 500 εκατομμυρίων δολαρίων για τα εκπαιδευτικά.
Αποφασίσθηκε επίσης πως το θέμα των MiG-29SMT2 και των Yak-130 θα αποτελέσουν ένα ξεχωριστό μέρος των προηγούμενων στμβάσεων. Έτσι, η Αλγερία προμηθεύτηκε 44 συνολικά Su-30MKA, πληρώνοντας μόνο 900 εκατομμύρια δολάρια.
Η τεχνική ποιότητα των ρωσικών αεροσκαφών δεν τίθεται υπό αμφισβήτηση, αλλά οι κενού περιεχομένου υποσχέσεις των Ρώσων μάνατζερ της Irkut και της RAC MIG, έχουν φέρει την Rosoboronexport σε πολύ δύσκολη θέση σε πολλές γωνιές του πλανήτη.
Παρόμοια φαινόμενα έχουν παρατηρηθεί στις συναλλαγές με την Συρία ή την Ινδία.