Σε μια προσπάθεια να περιορίσει την έκταση των διαφημίσεων στο κοινωνικό της δίκτυο, η Facebook ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να δώσει τέλος στα Sponsored Results, μια μορφή διαφημίσεων που λάνσαρε πέρυσι και η οποία εμφάνιζε διαφημίσεις στους χρήστες κάθε φορά που πραγματοποιούσαν συγκεκριμένες αναζητήσεις σελίδων, εφαρμογών ή τοποθεσιών.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Facebook ο λόγος του τερματισμού είναι ότι οι περισσότεροι διαφημιστές έκαναν χρήση των Sponsored Results για να διαφημίσουν εφαρμογές και παιχνίδια κάτι που μπορούσαν ούτως ή άλλως να το κάνουν με άλλες πιο σχετικές επιλογές τόσο για desktop όσο και για mobile συσκευές.
Ωστόσο με τη νέα λειτουργία αναζήτησης του Facebook (Graph Search) το πιθανότερο είναι ότι δε θα αργήσουμε να δούμε στο κοινωνικό δίκτυο κάποια άλλη εναλλακτική μορφή διαφημίσεων.