Hellenic
Moderator
- Joined
- 26 August 2010
- Μηνύματα
- 586
- Βαθμολογία
- 8
- Points
- 18
Λεπτομέρειες παρουσιάστηκαν πρόσφατα από την κατασκευή και την οριοθέτηση των σχεδίων για το έργο του Καναλιού της Κωνσταντινούπολης, αναφέρει η ηλεκτρονική διεύθυνση της τουρκικής εφημερίδας dailysabah.com. Όλες οι μελέτες πραγματοποιούνται από ομάδα εμπειρογνωμόνων, που έχουν ως στόχο την κατασκευή ενός έργου φιλικού στο περιβάλλον και συνάμα σύγχρονου.
Η κατασκευή και η οριοθέτηση των σχεδίων για το έργο αυτό, απαιτεί την δημιουργία ενός τεχνητού επιπέδου σε σχέση με τα ύδατα της θάλασσας , καθώς και την κατασκευή μιας νέας πόλης σε έκταση 95 στρεμμάτων, που θα δοθούν από τον Μητροπολιτικό Δήμο της Κωνσταντινούπολης .
Οι οικοδομικές άδειες έχουν εκδοθεί μετά την έγκριση από το Τουρκικό Υπουργείο Περιβάλλοντος και Χωροταξίας. Το υπουργείο «επιφυλάσσεται» για μια περιοχή που περιλαμβάνεται εντός των συνόρων των περιοχών Avcilar, Ba?c?lar, Bak?rk?y, Arnavutk?y, Ba?ak?ehir, Esenler, Εγιούπ και K???k?ekmece. Ο πληθυσμός της νέας πόλης αναμένεται να είναι περίπου 500.000. κάτοικοι.
Το έργο του Καναλιού της Κωνσταντινούπολης πρόκειται να κατασκευαστεί στην ευρωπαϊκή πλευρά της πόλης, που συνδέει την Μαύρη Θάλασσα με την Θάλασσα του Μαρμαρά, και οδηγεί στο Αιγαίο και την Μεσόγειο θάλασσα.
Το έργο σχεδιάζει να διχοτομήσει την ευρωπαϊκή πλευρά της Κωνσταντινούπολης, σχηματίζοντας ένα νησί μεταξύ των ηπείρων της Ασίας και της Ευρώπης. Το νησί θα έχει μια ακτογραμμή στην Μαύρη Θάλασσα, την Θάλασσα του Μαρμαρά, και το Βόσπορο. Το νέο κανάλι ναυσιπλοΐας θα παρακάμπτει εντελώς τον Βόσπορο. Το νέο έργο στοχεύει στην ελαχιστοποίηση κίνησης των πλοίων στο Βόσπορο. Προορίζεται να είναι έτοιμο για την 100ή επέτειο από την ίδρυση της Τουρκικής Δημοκρατίας το 2023.
Ο κύριος σκοπός του έργου είναι η μείωση της κίνησης των πλοίων από τον Βόσπορο, και η ελαχιστοποίηση των κινδύνων που συνδέονται κυρίως με τα δεξαμενόπλοια. Περίπου 56.000 πλοία περνούν ετησίως μέσω του Βοσπόρου, μεταξύ των οποίων 10.000 δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν 145 εκατομμύρια τόνους αργού πετρελαίου. Η Διεθνής πίεση αυξάνεται με την αύξηση της χωρητικότητας των θαλάσσιων μεταφορών, μέσω των τουρκικών στενών, που φέρνει κινδύνους για την ασφάλεια της θαλάσσιας διέλευσης. Το κανάλι θα βοηθήσει περαιτέρω στην πρόληψη της ρύπανσης, που προκαλείται από μεγάλα πλοία που διέρχονται ή αγκυροβολούν στην Θάλασσα του Μαρμαρά , πριν από την νότια είσοδο του Βοσπόρου, καταλήγει το τουρκικό δημοσίευμα .
Σύμφωνα με ανάλυση στο pentapostgam.gr, η κατασκευή αυτού του Καναλιού αυτού δύναται να προκαλέσει ακόμα και πόλεμο μεταξύ της Ρωσίας και της Τουρκίας, και εξηγούμεθα . Ο εκνευρισμός της Μόσχας σχετικά με το έργο αυτό είναι μεγάλος, από τότε που ανακοινώθηκε , καθώς σε περίπτωση που η Τουρκία προχωρήσει, πράγμα που ήδη υλοποιείται, στην κατασκευή της διώρυγας, τότε ο γεωστρατηγικός ρόλος της Ρωσίας θα δεχθεί ένα σοβαρό πλήγμα.
Σήμερα ένα μεγάλο μέρος του ρωσικού πετρελαίου και φυσικού αερίου μεταφέρεται μέσω δεξαμενόπλοιων, που διέρχονται τα Στενά των Δαρδανελλίων και του Βοσπόρου. Αν λοιπόν κατασκευαστεί η εν λόγω διώρυγα, η Μόσχα φοβάται πως θα εκτιναχθούν τα τέλη διέλευσης, προκειμένου να αποσβεστούν τα έξοδα από αυτό το μεγάλο έργο.
Ο δεύτερος και μεγαλύτερος φόβος του Κρεμλίνου αφορά την μέγγενη στην οποία αναγκαστικά θα μπει ο ρωσικός στόλος, που βρίσκεται στον ναύσταθμο της Σεβαστούπολης, καθώς με την κατασκευή της διώρυγας αφενός ο χρόνος αντίδρασις του, και εξόδου του από τα Στενά, θα μειωθεί αισθητά, ενώ αφετέρου το ΝΑΤΟ μέσω της Τουρκίας, θα ελέγχει τις κινήσεις όλων των ρωσικών πολεμικών πλοίων, ακόμα και των υποβρυχίων.
Το σχέδιο προβλέπει επίσης και την κατασκευή ενός αεροδρομίου, του τρίτου της Κωνστνατινούπολης και του μεγαλύτερου της Τουρκίας- και ενός λιμανιού κοντά στη διώρυγα, δήλωσε ο Ερντογάν, παράλληλα, όρισε το 2023 ως έτος ολοκλήρωσης των εργασιών.
Επισημαίνουμε επίσης ότι η νέα διώρυγα δεν θα την διέπει η συνθήκη του Μοντρέ , η οποία διέπει τον Βόσπορο. Έτσι σε περίπτωση που « μπλοκάρει», λέμε τώρα ο Βόσπορος, να μην επιτραπεί η διέλευση Ρωσικού πολεμικού πλοίου στην Μεσόγειο.
Για αυτό η Ρωσία αναζητά απεγνωσμένα λιμένα στην Μεσόγειο. Καθώς επίσης για αυτό παρά τα οικονομικά προβλήματα που έχει η Πατρίδας , θα προστρέξουν πολλοί να την δανείσουν . Ότι και να λέει ο Γερούν Ντάισελμπλουμ, η χώρα μας είναι « μαγαζί γωνία», μόνο αυτός δεν το ξέρει, όλοι οι άλλοι το ξέρουν και καλά μάλιστα.
πηγή
Η κατασκευή και η οριοθέτηση των σχεδίων για το έργο αυτό, απαιτεί την δημιουργία ενός τεχνητού επιπέδου σε σχέση με τα ύδατα της θάλασσας , καθώς και την κατασκευή μιας νέας πόλης σε έκταση 95 στρεμμάτων, που θα δοθούν από τον Μητροπολιτικό Δήμο της Κωνσταντινούπολης .
Οι οικοδομικές άδειες έχουν εκδοθεί μετά την έγκριση από το Τουρκικό Υπουργείο Περιβάλλοντος και Χωροταξίας. Το υπουργείο «επιφυλάσσεται» για μια περιοχή που περιλαμβάνεται εντός των συνόρων των περιοχών Avcilar, Ba?c?lar, Bak?rk?y, Arnavutk?y, Ba?ak?ehir, Esenler, Εγιούπ και K???k?ekmece. Ο πληθυσμός της νέας πόλης αναμένεται να είναι περίπου 500.000. κάτοικοι.
Το έργο του Καναλιού της Κωνσταντινούπολης πρόκειται να κατασκευαστεί στην ευρωπαϊκή πλευρά της πόλης, που συνδέει την Μαύρη Θάλασσα με την Θάλασσα του Μαρμαρά, και οδηγεί στο Αιγαίο και την Μεσόγειο θάλασσα.
Το έργο σχεδιάζει να διχοτομήσει την ευρωπαϊκή πλευρά της Κωνσταντινούπολης, σχηματίζοντας ένα νησί μεταξύ των ηπείρων της Ασίας και της Ευρώπης. Το νησί θα έχει μια ακτογραμμή στην Μαύρη Θάλασσα, την Θάλασσα του Μαρμαρά, και το Βόσπορο. Το νέο κανάλι ναυσιπλοΐας θα παρακάμπτει εντελώς τον Βόσπορο. Το νέο έργο στοχεύει στην ελαχιστοποίηση κίνησης των πλοίων στο Βόσπορο. Προορίζεται να είναι έτοιμο για την 100ή επέτειο από την ίδρυση της Τουρκικής Δημοκρατίας το 2023.
Ο κύριος σκοπός του έργου είναι η μείωση της κίνησης των πλοίων από τον Βόσπορο, και η ελαχιστοποίηση των κινδύνων που συνδέονται κυρίως με τα δεξαμενόπλοια. Περίπου 56.000 πλοία περνούν ετησίως μέσω του Βοσπόρου, μεταξύ των οποίων 10.000 δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν 145 εκατομμύρια τόνους αργού πετρελαίου. Η Διεθνής πίεση αυξάνεται με την αύξηση της χωρητικότητας των θαλάσσιων μεταφορών, μέσω των τουρκικών στενών, που φέρνει κινδύνους για την ασφάλεια της θαλάσσιας διέλευσης. Το κανάλι θα βοηθήσει περαιτέρω στην πρόληψη της ρύπανσης, που προκαλείται από μεγάλα πλοία που διέρχονται ή αγκυροβολούν στην Θάλασσα του Μαρμαρά , πριν από την νότια είσοδο του Βοσπόρου, καταλήγει το τουρκικό δημοσίευμα .
Σύμφωνα με ανάλυση στο pentapostgam.gr, η κατασκευή αυτού του Καναλιού αυτού δύναται να προκαλέσει ακόμα και πόλεμο μεταξύ της Ρωσίας και της Τουρκίας, και εξηγούμεθα . Ο εκνευρισμός της Μόσχας σχετικά με το έργο αυτό είναι μεγάλος, από τότε που ανακοινώθηκε , καθώς σε περίπτωση που η Τουρκία προχωρήσει, πράγμα που ήδη υλοποιείται, στην κατασκευή της διώρυγας, τότε ο γεωστρατηγικός ρόλος της Ρωσίας θα δεχθεί ένα σοβαρό πλήγμα.
Σήμερα ένα μεγάλο μέρος του ρωσικού πετρελαίου και φυσικού αερίου μεταφέρεται μέσω δεξαμενόπλοιων, που διέρχονται τα Στενά των Δαρδανελλίων και του Βοσπόρου. Αν λοιπόν κατασκευαστεί η εν λόγω διώρυγα, η Μόσχα φοβάται πως θα εκτιναχθούν τα τέλη διέλευσης, προκειμένου να αποσβεστούν τα έξοδα από αυτό το μεγάλο έργο.
Ο δεύτερος και μεγαλύτερος φόβος του Κρεμλίνου αφορά την μέγγενη στην οποία αναγκαστικά θα μπει ο ρωσικός στόλος, που βρίσκεται στον ναύσταθμο της Σεβαστούπολης, καθώς με την κατασκευή της διώρυγας αφενός ο χρόνος αντίδρασις του, και εξόδου του από τα Στενά, θα μειωθεί αισθητά, ενώ αφετέρου το ΝΑΤΟ μέσω της Τουρκίας, θα ελέγχει τις κινήσεις όλων των ρωσικών πολεμικών πλοίων, ακόμα και των υποβρυχίων.
Το σχέδιο προβλέπει επίσης και την κατασκευή ενός αεροδρομίου, του τρίτου της Κωνστνατινούπολης και του μεγαλύτερου της Τουρκίας- και ενός λιμανιού κοντά στη διώρυγα, δήλωσε ο Ερντογάν, παράλληλα, όρισε το 2023 ως έτος ολοκλήρωσης των εργασιών.
Επισημαίνουμε επίσης ότι η νέα διώρυγα δεν θα την διέπει η συνθήκη του Μοντρέ , η οποία διέπει τον Βόσπορο. Έτσι σε περίπτωση που « μπλοκάρει», λέμε τώρα ο Βόσπορος, να μην επιτραπεί η διέλευση Ρωσικού πολεμικού πλοίου στην Μεσόγειο.
Για αυτό η Ρωσία αναζητά απεγνωσμένα λιμένα στην Μεσόγειο. Καθώς επίσης για αυτό παρά τα οικονομικά προβλήματα που έχει η Πατρίδας , θα προστρέξουν πολλοί να την δανείσουν . Ότι και να λέει ο Γερούν Ντάισελμπλουμ, η χώρα μας είναι « μαγαζί γωνία», μόνο αυτός δεν το ξέρει, όλοι οι άλλοι το ξέρουν και καλά μάλιστα.
πηγή