techne
Administrator
Ericsson eStore: Νέο κατάστημα εφαρμογών για όλους τους χρήστες συσκευών
Σήμερα η Ericsson θέτει σε λειτουργία το eStore, το οποίο είναι μια αγορά, στην οποία οι πάροχοι μπορούν να προετοιμάσουν με ευκολία και να προσφέρουν στους χρήστες κινητών τηλεφώνων ένα κατάστημα εφαρμογών. Το eStore διαθέτει ήδη από την αρχή περισσότερες από 30.000 εφαρμογές, οι οποίες μπορούν να ληφθούν μέσω downloading σε οποιοδήποτε κινητό τηλέφωνο.
Η λήψη ορισμένων εφαρμογών είναι δωρεάν, ενώ άλλες μπορούν να πληρωθούν μέσω προπληρωμένης κάρτας (καρτοκινητής) ή μέσω του λογαριασμού τηλεφώνου. Το περιεχόμενο είναι διαθέσιμο για χιλιάδες συσκευές, ενώ οι εφαρμογές ανανεώνονται συνέχεια με συμβατά χαρακτηριστικά για smartphones που διατίθενται στην αγορά.
«Το eStore παρέχει στον χρήστη τη δυνατότητα πρόσβασης σε μια ευρεία συλλογή εφαρμογών από οποιοδήποτε κινητό τηλέφωνο της επιλογής του», δήλωσε ο Jan W?reby, επικεφαλής της Ericsson Multimedia. «Ταυτόχρονα, παρέχει και μια ευκαιρία στους παρόχους να αυξήσουν τα έσοδά τους.»
Με το eStore, οι προγραμματιστές μπορούν να προσφέρουν την εφαρμογή τους στους καταναλωτές, αναρτώντας την στο developer site. Όχι μόνο προγραμματιστές, αλλά και media brands, διοργανωτές εκδηλώσεων και επιχειρήσεις, μπορούν να προσφέρουν τις εφαρμογές τους γρήγορα στους καταναλωτές.
Η Ericsson συνεργάστηκε με την Opera Software ASA, η οποία παρέχει στο πελάτη το πλαίσιο για widgets και εφαρμογές μέσα από πολλά κανάλια επικοινωνίας και συσκευές.
Η Ericsson προσφέρει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο λύσεων πολυμέσων που στοχεύουν και σε τηλεπικοινωνιακούς παρόχους και σε νέες ομάδες πελατών, όπως οι εταιρείες τηλεοπτικών προγραμμάτων και μέσων ενημέρωσης. Οι πλατφόρμες εφαρμογών, οι λύσεις παροχής υπηρεσιών και διαχείρισης εσόδων, σε συνδυασμό με τις σχέσεις με εταιρείες ανάπτυξης περιεχομένου και με παροχείς εφαρμογών, επιτρέπουν στην Ericsson να βοηθά τους πελάτες της να δημιουργούν συναρπαστικές και διαφορετικές υπηρεσίες πολυμέσων. Ένα παράδειγμα είναι η χρέωση και τιμολόγηση, που υποστηρίζει πλέον περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο συνδρομητές σε όλο τον κόσμο.
Η λήψη ορισμένων εφαρμογών είναι δωρεάν, ενώ άλλες μπορούν να πληρωθούν μέσω προπληρωμένης κάρτας (καρτοκινητής) ή μέσω του λογαριασμού τηλεφώνου. Το περιεχόμενο είναι διαθέσιμο για χιλιάδες συσκευές, ενώ οι εφαρμογές ανανεώνονται συνέχεια με συμβατά χαρακτηριστικά για smartphones που διατίθενται στην αγορά.
«Το eStore παρέχει στον χρήστη τη δυνατότητα πρόσβασης σε μια ευρεία συλλογή εφαρμογών από οποιοδήποτε κινητό τηλέφωνο της επιλογής του», δήλωσε ο Jan W?reby, επικεφαλής της Ericsson Multimedia. «Ταυτόχρονα, παρέχει και μια ευκαιρία στους παρόχους να αυξήσουν τα έσοδά τους.»
Με το eStore, οι προγραμματιστές μπορούν να προσφέρουν την εφαρμογή τους στους καταναλωτές, αναρτώντας την στο developer site. Όχι μόνο προγραμματιστές, αλλά και media brands, διοργανωτές εκδηλώσεων και επιχειρήσεις, μπορούν να προσφέρουν τις εφαρμογές τους γρήγορα στους καταναλωτές.
Η Ericsson συνεργάστηκε με την Opera Software ASA, η οποία παρέχει στο πελάτη το πλαίσιο για widgets και εφαρμογές μέσα από πολλά κανάλια επικοινωνίας και συσκευές.
Η Ericsson προσφέρει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο λύσεων πολυμέσων που στοχεύουν και σε τηλεπικοινωνιακούς παρόχους και σε νέες ομάδες πελατών, όπως οι εταιρείες τηλεοπτικών προγραμμάτων και μέσων ενημέρωσης. Οι πλατφόρμες εφαρμογών, οι λύσεις παροχής υπηρεσιών και διαχείρισης εσόδων, σε συνδυασμό με τις σχέσεις με εταιρείες ανάπτυξης περιεχομένου και με παροχείς εφαρμογών, επιτρέπουν στην Ericsson να βοηθά τους πελάτες της να δημιουργούν συναρπαστικές και διαφορετικές υπηρεσίες πολυμέσων. Ένα παράδειγμα είναι η χρέωση και τιμολόγηση, που υποστηρίζει πλέον περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο συνδρομητές σε όλο τον κόσμο.