RC_Andreas
Administrator
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν στελέχη και συνεργάτες της Canon, με τιμώμενο πρόσωπο τον Ιάπωνα πρέσβη στην Ελλάδα κ. Yasuhiro Shimizu. Το Κέντρο Υποστήριξης Προϊόντων, το οποίο διαχειρίζεται η Teleperformance Greece, εδρεύει στην Αθήνα και απασχολεί περισσότερα από 380 μέλη προσωπικού. Προσφέρει λύσεις σε πελάτες της Canon σε 24 χώρες σε 17 γλώσσες, καλύπτει το σύνολο του χαρτοφυλακίου προϊόντων της εταιρίας, τόσο για οικιακές, όσο και για επιχειρηματικές λύσεις, ενώ παράλληλα παρέχει υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και τεχνική υποστήριξη.
Το κέντρο υποστήριξης διαχειρίζεται άνω των 900.000 τηλεφωνικών κλήσεων και άνω των 540.000 επικοινωνιών μέσω email ετησίως. Η επικοινωνία αυτή στο σύνολό της αποτελείται από ερωτήματα που προέρχονται από επαγγελματίες πελάτες, ενώ περίπου 540.000 κλήσεις και 235.000 επικοινωνίες μέσω email, αφορούν αποκλειστικά καταναλωτικά προϊόντα.
Κατά την επίσκεψη στα κεντρικά γραφεία της Teleperformance, o κ. Shimizu σχολίασε πολύ θετικά τη λειτουργία του κέντρου υποστήριξης της Canon, συνδέοντάς τη με την ευρύτερη σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Ιαπωνίας, επ? ευκαιρία μάλιστα του εορτασμού 120 χρόνων από την σύναψη του Συμφώνου Φιλίας, Εμπορίου και Ναυτιλίας μεταξύ των δύο χωρών, που είχε συναφθεί το 1899. Ο πρέσβης της Ιαπωνίας συνέδεσε επίσης το συγκεκριμένο έργο με τις πρόσφατες πρωτοβουλίες για στενότερη διμερή συνεργασία υπό το πρίσμα της απόφασης να μειωθούν δραστικά οι δασμοί μεταξύ Ιαπωνίας και χωρών της Ε.Ε., γεγονός που παρέχει τη βάση για περισσότερες ευκαιρίες επιχειρηματικής συνεργασίας.
Ο κ. Shimizu υπογράμμισε ακόμα πως αν ο κλάδος της ναυτιλίας υπήρξε παραδοσιακά σημείο αναφοράς των ισχυρών δεσμών μεταξύ των δύο χωρών, η υψηλή τεχνολογία μπορεί και πρέπει να καταστεί ο νέος πόλος επιχειρηματικών δράσεων τον 21ο αιώνα. Σύμφωνα με τον πρέσβη της Ιαπωνίας, η συγκεκριμένη επένδυση της Canon στην Ελλάδα, αποτελεί το υπόδειγμα, το οποίο οφείλουν να ακολουθήσουν κι άλλες Ιαπωνικές εταιρείες, έτσι ώστε να αποτελέσει ισχυρό θεμέλιο για την ενίσχυση των εμπορικών σχέσεων των δύο χωρών.
Στο ίδιο ύφος κινήθηκαν και οι δηλώσεις του κ. Hans van den Heuvel, Director Customer Support Canon Europe, ο οποίος εξήρε το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που παρείχε όλο αυτό το διάστημα το κέντρο. Μεταξύ άλλων τόνισε ότι το κέντρο ανταποκρίνεται άριστα στο σκοπό του, ενώ διαπίστωσε ότι τόσο το ανθρώπινο δυναμικό όσο και οι διαδικασίες που ακολουθούνται ανταποκρίνονται άριστα στις υψηλές προδιαγραφές που είχαν εξαρχής τεθεί ως προϋπόθεση της λειτουργίας του στην χώρα μας.
«Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που αναλάβαμε το συγκεκριμένο έργο, με το οποίο παρέχουμε στην Canon υπηρεσίες εξυπηρέτησης καταναλωτών και Εταιρικών πελατών, οι οποίες φιλοξενούνται στην Ελλάδα» δήλωσε ο κ. Ιωάννης Τουρκομάνης, President of Continental Europe, Middle East & Africa του Ομίλου Teleperformance. «Θεωρούμε ότι η επιτυχία του έργου στηρίζεται στην υψηλή εξειδίκευση, πείρα και τεχνογνωσία που έχουμε αναπτύξει, στην κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας διεθνών ομίλων με τους πελάτες τους».
Με τη σειρά του ο κ. Σωτήρης Παπαχρηστόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Canon Ελλάδας, σχολίασε: «Η εξαιρετικά σημαντική επένδυση του Κέντρου Υποστήριξης Προϊόντων της Canon στη χώρα μας, υπογραμμίζει τη σταθερή βούληση της εταιρείας μας να ενισχύει την τοπική οικονομία και την αγορά εργασίας. Η μεγάλη επιτυχία του κέντρου μας μπορεί να αποκωδικοποιηθεί με πολλούς τρόπους: Υπογραμμίζει την στρατηγικής σημασίας επένδυση που αξιοποιεί τους πολύτιμους ανθρώπινους πόρους της χώρας, τονίζει το υψηλότατο επίπεδο τεχνογνωσίας και άριστο επαγγελματισμό των στελεχών και των εργαζομένων μας, δίνει σιγουριά στους χιλιάδες πιστούς μας πελάτες ότι μπορεί να τους παρέχει ταχύτατη, αξιόπιστη και πρακτική βοήθεια οποτεδήποτε κι αν τη χρειαστούν, και σε εμάς προσφέρει ικανοποίηση για την επίτευξη ενός μεγάλου στόχου και μας εμπνέει να συνεχίσουμε σε αυτή την κατεύθυνση θέτοντας ακόμα υψηλότερους στόχους».
The post Canon: Δύο χρόνια λειτουργίας για το Ευρωπαϊκό Κέντρο Υποστήριξης appeared first on pestaola.