RC_Andreas
Administrator
Η Google ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το τρίμηνο που έληξε τον Μάρτιο, σύμφωνα με τα οποία τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα 17,3 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η συγκεκριμένη επίδοση είναι ελαφρώς κατώτερη των προβλέψεων των αναλυτών της αγοράς που ήθελαν την αμερικανική εταιρεία να κλείνει το τρίμηνο με έσοδα ύψους 17,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Πρόκειται για την έκτη συνεχόμενη «απώλεια» ταύτισης με τις προβλέψεις της αγοράς.
Πέρα από τη μη σύμπτωση επίσημων αποτελεσμάτων και προβλέψεων της αγοράς, τα έσοδα της Google είναι αυξημένα κατά 12% σε σχέση με την ίδια χρονική περίοδο πέρυσι. Τα καθαρά κέρδη για το τρίμηνο έφτασαν τα 3,58 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι 3,45 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Ωστόσο, σύμφωνα με το Mashable, ο πιο ανησυχητικός δείκτης στα οικονομικά αποτελέσματα της Google είναι το κόστος-ανά-κλικ, δηλαδή η μέτρηση βάσει της οποίας γίνονται οι πληρωμές για την προβολή διαφημίσεων.
Κατά το τελευταίο τρίμηνο το κόστος-ανά-κλικ μειώθηκε κατά 7% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, εγείροντας έτσι ανησυχίες για την πιθανότητα κέρδους στις προβολές σε φορητές συσκευές, όπου οι χρήστες είναι λιγότερο πιθανό να κάνουν κλικ στις διαφημίσεις και να προχωρήσουν σε online αγορές. Ωστόσο, ο αριθμός των διαφημίσεων και των πληρωμένων κλικ, συνολικά, αυξήθηκαν κατά 13%.
Σε δηλώσεις του ο Chief Financial Officer της Google, Patrick Pichette, τόνισε ότι οι mobile διαφημίσεις ήταν από τις σημαντικότερες πηγές αύξησης των εσόδων, κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Επιπλέον, σύμφωνα πάντα με τον Pichette, η συμμετοχή της πλατφόρμας του YouTube στα διαφημιστικά έσοδα συνεχίζει να αυξάνεται σε ετήσια βάση.