RC_Andreas
Administrator
Με όλο τον χαμό που έχει δημιουργήσει το Facebook και το Twitter, δεν είναι περίεργο που αρκετοί προσπαθούν να το αντιγράψουν και να φτιάξουν κάτι αντίστοιχο. Αμέτρητα είναι και τα social networks που έχουν ξεφυτρώσει στην Ελλάδα ως κλώνοι των παραπάνω πετυχημένων εταιριών. Γιατί όμως κανένα δεν κάνει το μπαμ και τα περισσότερα μένουν στην αφάνεια ή εξαφανίζονται ή στην καλύτερη περίπτωση περιορίζονται γεωγραφικά;
Η απάντηση είναι απλή. Διότι δεν υπάρχει πρωτοτυπία? Αν κάνεις κάτι που απλά είναι αντιγραφή από μία πετυχημένη συνταγή, ίσως στην καλύτερη περίπτωση να το πετύχεις σε τοπικό επίπεδο. Παρόλα αυτά, στις περισσότερες περιπτώσεις έρχεται το ερώτημα (και η πραγματικότητα), γιατί να προτιμήσουν εσένα, αφού μέσα στο Facebook θα βρουν πολύ περισσότερα. Επομένως, για να έρθουν σε εσένα, πρέπει να τους παρουσιάσεις κάτι που δεν το έχει ο ανταγωνιστής σου.
Το Facebook δεν είναι ένα Social Media που απευθύνεται μόνο στον Αμερικάνο, αλλά σε όλους τους ανθρώπους που θέλουν να δικτυωθούν. Δεν μπορεί λοιπόν μία αντιγραφή να ανταγωνιστεί έναν τέτοιο κολοσσό, έστω και σε τοπικό επίπεδο.
Αφού μία τέτοια κίνηση είναι καταδικασμένοι, έρχεται το ερώτημα γιατί αρκετοί προσπαθούν να το αντιγράψουν; Δυστυχώς οι περισσότεροι είναι επηρεασμένοι από το χαμό και το χρήμα που έφερε το Facebook στον ιδιοκτήτη του. Έτσι, με την ελπίδα για σύμμαχο ξεκινούν να κάνουν κάτι αντίστοιχο με ανύπαρκτο badget και καθόλου γνώσεις, το οποίο μετά από μερικό καιρό το παρατούν, επειδή δεν τους απέδωσε όπως περίμεναν.
Οι νόμοι της αγοράς είναι απλοί. Αν δεν δώσεις, δεν θα πάρεις και αυτό ισχύει και στο internet. Οι περισσότεροι μπαίνουν μέσα στον κλάδο, επειδή πιστεύουν ότι έτσι θα καταφέρουν να βγάλουν εύκολα χρήματα, χωρίς να δώσουν ούτε ευρώ. Όπως και με τις υπόλοιπες δουλειές, έτσι και με τον επαγγελματία του internet, για να κάνεις κάτι, θέλει πολύ δουλειά, υπομονή και φυσικά χρήμα.
ifeed.gr