RC_Andreas
Administrator
Σε αλλαγή λογοτύπου προχώρησε το Facebook, κάνοντας αρκετά μικρές αλλαγές στην γραμματοσειρά, σε σημείο που πολλοί είναι εκείνοι που δεν παρατήρησαν τη διαφορά.
Αυτή είναι η πρώτη φορά που γίνεται αλλαγή λογοτύπου στο Facebook από το 2005. Ουσιαστικά, πρόκειται για μια ανανέωση στην γραμματοσειρά, έτσι ώστε να φαίνεται με πιο μοντέρνο τρόπο η λέξη Facebook. To γνωστό f που αποτελεί το ουσιαστικό λογότυπο του πλέον δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου δεν έχει αλλάξει επί της ουσίας, καθώς αλλαγμένα είναι τα γράμματα ολόκληρης της λέξης Facebook.
To μπλε φόντο, σε συνδυασμό με τα μικρά γράμματα μένουν τα ίδια, στοιχείο που έκανε πολλούς να μην παρατηρήσουν καν την αλλαγή. Η εταιρεία δηλώνει ότι παλιά χρησιμοποιούσε την γραμματοσειρά Klavika, ενώ το νέο λογότυπο είναι βασισμένο σε μια custom γραμματοσειρά. Τα γράμματα μεταξύ τους έχουν μεγαλύτερο κενό, κάτι που δεν μπορεί παρά να υποδηλώνει τον στόχο να ενισχύσει το facebook την λειτουργία του στις mobile συσκευές, σύμφωνα με τα οσα υποστηρίζει το CNET.
Δεν πρέπει να ξεχνά κανείς ότι οι 1,44 δισεκατομμύριο χρήστες του Facebook σε παγκόσμιο επίπεδο, μπαίνουν στο κοινωνικό δίκτυο από την mobile συσκευή του, σε ποσοστό 85%, μια συντριπτική πλειοψηφία, σύμφωνα με τα στατιστικά που έδωσε στην δημοσιότητα το Facebook τον περασμένο Απρίλιο. Είναι λογικό, λοιπόν, να γίνονται όλες οι αλλαγές στο Facebook με γνώμονα τον κόσμο των mobile συσκευών.