RC_Andreas
Administrator
Η Apple φέρεται να σχεδιάζει την αρχική παράδοση τριών εκατομμυρίων συσκευών Watch στους μεταπωλητές της, έναντι αρχικών προβλέψεων για παραδόσεις 5 έως 6 εκατομμυρίων συσκευών.
Παρά το γεγονός ότι οι προβλέψεις της Apple έγιναν πιο συντηρητικές, ένας από τους κύριους κατασκευαστές του Watch, η Quanta φέρεται να προχωράει σε προσλήψεις για την κάλυψη των αναγκών της παραγωγής.
Από την άλλη πλευρά η Foxconn, άλλος παραδοσιακός κατασκευαστής για λογαριασμό της Apple, αναφέρει ότι επίσης θα εμπλακεί στην παραγωγή του Watch, χωρίς να ξεκαθαρίζεται ο ακριβής ρόλος της εταιρείας.
Σε ανάλυσή της η Strategy Analytics προβλέπει ότι η Apple θα καταφέρει να πουλήσει 15 εκατομμύρια «έξυπνα» ρολόγια κατά τη διάρκεια του 2015, κάτι που θα αντιπροσωπεύει το 55% της παγκόσμιας αγοράς.
Από την άλλη πλευρά, η Samsung απολαμβάνει τα πρωτεία που της αποδίδει έρευνα της εταιρείας Statista. Σύμφωνα με αυτή, κατά τη χρονική περίοδο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου του 2014 η κορεατική εταιρεία κατάφερε να πουλήσει 1,2 εκατομμύρια «έξυπνα» ρολόγια.
Ακολούθησε στη δεύτερη θέση η Pebble με 700.000 μονάδες και στην τρίτη θέση η Fitbit με 600.000 μονάδες. Σε μικρή απόσταση ακολούθησαν οι Sony και Lenovo με πωλήσεις 550.000 και 500.000 smartwatches, αντίστοιχα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Samsung προσφέρει στην αγορά μοντέλα «έξυπνων» ρολογιών τόσο με λειτουργικό Tizen όσο και με λειτουργικό Android Wear. Το Samsung Gear S, με λειτουργικό Tizen, αποτελεί μία stand-alone συσκευή που δεν απαιτεί τη σύνδεσή της με smartphone.
Το επόμενο τρίμηνο ξεκινά την 1[SUP]η[/SUP] Απριλίου και λήγει στις 30 Ιουνίου, οπότε με την κυκλοφορία του Apple Watch μέσα στον Απρίλιο ενδέχεται η παραπάνω κατάταξη να αλλάξει δραματικά.